Jamstvo, reklamacije i zaštita podatka

[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Jamstvo, reklamacije i zaštita podatka” use_theme_fonts=”yes”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_custom_heading text=”Jamstvo:” font_container=”tag:h3|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Svi proizvodi u internet trgovini Tehno servis imaju najmanje dvogodišnje jamstvo, koje počinje od dana prodaje uređaja.

Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan i prilagodljiv uporabi.

Jamstvo na klima uređaje vrijedi isključivo ako ugradnju i puštanje u rad proizvoda izvrši ovlaštena osoba/tvrtka.

Tehno servis preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku, ukoliko iste nije moguće otkloniti, neispravan proizvod zamjenjujemo novim proizvodom.

Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva,  a također prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala/popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.

Popravak se obvezujemo izvršiti u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na servis.

Ako proizvod ne popravimo u tom periodu, obvezujemo se zamjeniti ga novim proizvodom ili sličnim istih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca.

Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod.

Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_custom_heading text=”Reklamacije:” font_container=”tag:h3|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji  je tehnički ispravan i naručen preko internet trgovine Tehno servis.

Slika koja  ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan  reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.

Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona +385 98 9519 363 ili na email tehnoservis.osijek@gmail.com .[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_custom_heading text=”Zaštita podataka:” font_container=”tag:h3|text_align:left” use_theme_fonts=”yes”][vc_column_text]

Ovim se obvezujemo pružiti zaštitu osobnih podataka o fizičkim osobama te nadzor nad prikupljanjem, obradom i korištenjem osobnih podataka u Republici Hrvatskoj.

Svrha zaštite osobnih podataka je zaštita privatnog života i ostalih ljudskih prava i temeljnih sloboda u prikupljanju, obradi i korištenju osobnih podataka.

Svi podatci Kupca se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]