Uvjeti i Odredbe

Podržani načini plaćanja

Jednokratno plaćanje

Plaćanje prilikom preuzimanja:

  • American Express
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
  • Diners
  • Transakcijski račun/virman/opća uplatnica
  • Gotovina (pouzeće)

Plaćanje internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanom:

Nakon online narudžbe dobiti ćete ponudu s podacima o plaćanju na Vaš e-mail.
Uplatu iznosa označenog na ponudi uplatite na transakcijski račun obrta Tehno servis-a.

Transakcijski račun: HR5324070001100364480  Privredna Banka Zagreb.

Model plaćanja – 00, poziv na broj – broj označen na ponudi koji ste prethodno dobili na e-mail prilikom narudžbe.

Plaćanje na rate:

  • Diners Card Club : 2-12 rata
  • American Express : 2-12 rate
  • PBZ Maestro : 2-12 rate

Plaćanje po primitku pošiljke, odnosno nakon montaže

Prilikom kupnje artikla, Kupac isti treba dodati u košaricu, ako nije registriran, treba popuniti podatke za registraciju, provjeriti adresu za dostavu, odabrati plačanje i završiti narudžbu.

Nakon što je narudžba zaprimljena, u roku od x dana kontaktirati ćemo Kupca da dogovorimo datum isporuke i montaže. Kupac može narudžbu izvršiti i putem telefonskog poziva na besplatni broj +385 98 9519 363 ili upitom na e-mail: tehnoservis.osijek@gmail.com .

Jamstvo, reklamacije i zaštita podatka

Jamstvo:

Svi proizvodi u internet trgovini Tehno servis imaju najmanje dvogodišnje jamstvo, koje počinje od dana prodaje uređaja.

Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan i prilagodljiv uporabi.

Jamstvo na klima uređaje vrijedi isključivo ako ugradnju i puštanje u rad proizvoda izvrši ovlaštena osoba/tvrtka.

Tehno servis preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku, ukoliko iste nije moguće otkloniti, neispravan proizvod zamjenjujemo novim proizvodom.

Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva,  a također prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala/popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.

Popravak se obvezujemo izvršiti u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na servis.

Ako proizvod ne popravimo u tom periodu, obvezujemo se zamjeniti ga novim proizvodom ili sličnim istih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca.

Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod.

Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.

Reklamacije:

Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji  je tehnički ispravan i naručen preko internet trgovine Tehno servis.

Slika koja  ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan  reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.

Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona +385 98 9519 363 ili na email tehnoservis.osijek@gmail.com .

Zaštita podataka:

Ovim se obvezujemo pružiti zaštitu osobnih podataka o fizičkim osobama te nadzor nad prikupljanjem, obradom i korištenjem osobnih podataka u Republici Hrvatskoj.

Svrha zaštite osobnih podataka je zaštita privatnog života i ostalih ljudskih prava i temeljnih sloboda u prikupljanju, obradi i korištenju osobnih podataka.

Svi podatci Kupca se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.